Super glad for min nye ejendomsadministrations virksomhed!

Da jeg som medejer i en andelsboligforening blev jeg hurtig gevaldig træt af at skulle stå for vores boligforenings ejendomsadministration, da jeg frivilligt havde varetaget denne tjans, derfor besluttede jeg mig for at finde en professionel virksomhed som i stedet for kunne tage sig af dette.

Ejendomsadministration kan nemlig være en temmelig uoverskuelig affære, især hvis man ligesom mig ikke har styr på lovgivningen og de mange regler omkring fordeling af udgifterne blandt ejerne.

Træt af bogføring og betalingsstyring

Herudover var jeg også blevet træt af at skulle sørge for betalingsstyring, bogføring, afholdelse af generalforsamlinger, rådgivning, varme og vandregnskab, samt den daglige kontakt til de offentlige myndigheder, medejere i boligforeningen og eller diverse håndværkere hvis der skulle fikses noget.  Disse opgaver var blevet for meget for mig alene at klare, især bogføringen tog meget tid ud af min hverdag.

Derfor besluttede jeg mig for at finde et erfarent og professionel virksomheden til at tage sig vores boligforenings ejendomsadministration. Det var især vigtigt for mig at det skulle være et professionelt firma der tog sig af disse opgaver, og ikke en anden medejere fra min andelsboligforening, eftersom han sikkert vil støde på mange af de samme problemer som jeg.Advokat køb af fast ejendom

En masse fordele ved at benytte sig af et professionelt ejendomsadministrationsfirma

Herudover var fordelen ved at benytte et professionelt firma indenfor ejendomsadministration også at de i forvejen har et stort kendskab til jura og økonomi hvilket ville gøre driften af vores boligforening nemmere og hurtigere samt vores ejendomsadministration mere effektivt. Derfor mente jeg at det ville være en bedre at overlade andelsforeningens ejendomsadministration til en virksomhed som har de rette kompetencer indenfor jura, økonomi og dermed gøre ville gøre vores boligforhold bedre, og livet let nemmere for mig selv personligt.

Derfor var jeg også yderst tilfreds med at jeg fandt en ganske glimrende ejendomsadministration virksomhed som hed boligadministratorerne, og som kunne varetage alle de førnævnte opgaver. Grunden til at det blev netop det boligadministratorerne jeg valgte, skyldtes i høj grad at de havde rigtigt mange gode referencer fra tidligere og nuværende kunder som overbeviste mig om at det var den rigtige virksomhed for vores andelsboligforening.

I dag bliver vores ejendomsadministration udelukkende varetaget af boligadministratorerne, og det har alle i vores andelsboligforening været yderst tilfredse med da vi nu har fået ordnet forhold og en mere effektiv og professionel ejendomsadministration.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *